Heb je een SLA-pro, dan krijg je een storingsnummer.
Wat verstaan wij onder een storing?
Wanneer er problemen zijn met de VPS of met uw hostingpakket en bijbehorende infrastructuur, dan kun je als klant altijd rekenen om deze storingen kosteloos te verhelpen. We zetten ons maximaal in bij storingen zoals:
- Storing webserver
- Database server
- DNS server
- E-mail server
- Storing netwerkconnectiviteit
- Back-up of disaster recovery verzoek
Wanneer bel je het noodnummer niet?
Betreft het andere problemen die hierboven niet worden genoemd, dan is er geen acute storing en kun je het noodnummer niet bellen. Denk hierbij o.a. aan:
- Hulp bij het instellen van een WordPress plug-in
- Oplossen bij een formulier wat niet werkt
- Hulp bij het instellen van de e-mail
- Code op de website functioneert niet
In deze gevallen kun je contact opnemen met de reguliere Support.
Foutieve melding buiten kantoortijden
Houd er rekening mee dat als later blijkt dat er geen sprake was van een storing, we kosten in rekening kunnen brengen. Dit tarief is € 125,- per uur volgens het IT-uurtarief.