Wat is een SLA
Bij een webhosting-pakket of een vps-pakket staat SLA voor Service Level Agreement. Dit is een overeenkomst tussen ons (de hostingprovider) en u, de klant waarin de gegarandeerde servicevoorwaarden worden vastgelegd. Een SLA specificeert zaken zoals:
- Uptime-garantie (bijv. 99,9% beschikbaarheid)
- Ondersteuningsniveau (reactietijd van de helpdesk)
- Back-upbeleid
- Hersteltijden bij storingen
- Beveiligingsmaatregelen
Onze SLA's garanderen onder andere 24/7 monitoring en proactieve bijsturing wanneer nodig. Zo garanderen we jou een optimale bereikbaarheid en oplosgaranties met scherpe reactietijden.
Iedere klant heeft standaard de SLA-basis
- iedere dag support aanvragen indienen tussen 9u en 17uur tijdens de week en beantwoord
- reactietijd: tijdens kantooruren
- hersteltijd backup: tijdens kantooruren
Wil je meer zekerheid? Neem dan een SLA-pro:
- iedere dag support aanvragen indienen vanaf 9uur tot ... tijdens de week en ook in het weekend beantwoord
- reactietijd ook buiten kantooruren
- hersteltijd backup ook buiten kantooruren
- toegang tot noodtelefonnnumer
- voorrang op support
- we houden uw website of vps extra in het oog
- gepland maandelijks onderhoud